Parkovací dům, který je na mapě označený jedničkou, vyrostl v centru města u krajského úřadu. Většinu míst si vyhradili právě úředníci a politici, 144 jich je pro ně, stovka pro veřejnost. Nesmyslný je i režim P+R, který v něm platí. Jedná se o systém zaparkuj a jeď, který všude jinde znamená, že parkoviště je na okraji města, lidé tam odstaví auta a jedou do centra veřejnou dopravou. V Liberci je systém opačný: Parkovací dům je na nejfrekventovanějším místě města, kde se často tvoří kolony.
Město si zmíněným parkovacím systémem zajistilo stomilionovou dotaci. Tu ale vyhodilo oknem. Muselo totiž přesunout zastávky tramvaje – na mapě pod číslem čtyři – do požadované vzdálenosti, jak dotační titul žádal, na pozici označenou pětkou. Akce vyšla na 90 milionů. Zastávka Rybníček se přesouvala o sto metrů. Ve stejné vzdálenosti jiným směrem je přitom terminál veřejné dopravy, na mapě pod číslem tři.
Další absurdita: Asi sto metrů od parkovacího domu, na mapě označeném jako dvojka, je parkovací dům obchodního centra, který není zdaleka vytížený. Kvůli stavbě navíc nechal Liberecký kraj propadnout dotaci na parkovací dům u libereckého nádraží, který měl skutečně omezit množství aut jedoucích do centra.
Navíc, když zaprší, je objekt plný hlubokých louží. Hejtmanství už oznámilo, že to je v pořádku a že nehodlá stavbu reklamovat.
Původně měla stavba vyjít 67 milionů, od roku 2017 ale cena vystoupala na 246 milionů. Jedno parkovací místo tak vyšlo na víc než milion.
Objekt stavěla společnost Metrostav DIZ, která je dceřinkou firmy Metrostav. Ta se se nesmí ucházet o veřejné zakázky kvůli prokázané korupci. V Liberci navíc Metrostav figuruje i v korupční kauze kolem rekonstrukce kostela svaté Máří Magdalény.