Na druhém místě se podle hodnocení cestujících umístila stejně jako loni letecká společnost Singapore Airlines, třetí místo obsadila hongkongská společnost Cathay Pacific Airways a odsunula na čtvrtou příčku dubajskou Emirates.
Odměňovalo se také za nejlepší palubní personál. První místo získaly Singapore Airlines, druhé ANA All Nippon Airways a třetí Cathay Pacific Airways.
Cenu pro leteckou společnost nejpřátelštější k rodinám získala Lufthansa, která nabízí rodinná sedadla, odbavovací zařízení pro rodiny, přednostní nástup na palubu, dětská jídla, hračky, zábavu na palubě pro děti nebo servisní asistenci pozemního personálu a palubních průvodčí.
Soutěž World Airline Awards vznikla v roce 1999 jako studie spokojenosti zákazníků. Online průzkum pro letošní ročník začal loni v září a trval do května a zúčastnili se ho cestující víc než stovky národností. Dotazníky byly v angličtině, francouzštině, portugalštině, španělštině, turečtině, japonštině a čínštině. Ve výsledcích průzkumu se objevuje více než 325 leteckých společností.
World Airline Awards 2025
Nejlepší palubní průvodčí
- Singapore Airlines
- ANA All Nippon Airways
- Cathay Pacific Airways
- Garuda Indonesia
- EVA Air
- Hainan Airlines
- Japan Airlines
- Malaysia Airlines
- Starlux Airlines
- Korean Air
Nízkonákladové letecké společnosti
- AirAsia
- Scoot
- Indigo
- Eurowings
- Vueling Airlines
- Volotea
- Transavia
- Iberia Express
- Flynas
- easyJet
Regionální letecké společnosti
- Bangkok Airways
- Virgin Australia
- Porter Airlines
- Aegean Airlines
- Azerbaijan Airlines
- jetBlue Airways
- Alaska Airlines
- Hong Kong Airlines
- RwandAir
- Royal Air Maroc
Letecké společnosti nejpřátelštější k rodinám
- Lufthansa
- British Airways
- Emirates
Nejlepší palubní zábava
- Cathay Pacific Airways
- Emirates
- Qatar Airways
Nejlepší letištní služby
- ANA All Nippon Airways
- Japan Airlines
- EVA Air