Italská automobilka Ferrari nikdy nepatřila k těm, které by své vozy chrlily jak na běžícím pásu, ale to je také jeden z důvodů, proč byla nyní zvolena nejhodnotnější luxusní společností a nechala za sebou takové značky jako Louis Vutton, Hermés či z automobilek také takové pojmy jako Ford a General Motors. Valuace jedné z vlajkových lodí italské ekonomiky se vyšplhala na 75 miliard dolarů.
Právě nízká produkce vozů dělá z Ferrari tak renomovanou značku, protože pro zákazníka není jednoduché je získat a proto je ochotný za něj i připlatit. Vůči zmiňovaným automobilkám Ford a General Motors vyrobí pouze polovinu vozů, které jsou určeny zejména dlouhodobým zákazníkům a přesto jmění je někokanásobně vyšší.
Podnik si podle svého vedení zakládá právě na tom, že vyrobí méně vozů než o jaké je poptávka. Za devět let obchodování na newyorské burze proto cena akcií Ferarri stoupla sedminásobně. Strategie společnosti těmito kroky vytváří uměle vyvolanou exkluzivitu, která se jí však zdaleka vyplácí.