Již podeváté volili čeští zákazníci značky, kterým nejvíce důvěřují. Soutěž Nejdůvěryhodnější značka 2023 ocenila firmy v 92 kategoriích na základě hodnocení čtyř tisíc respondentů. Většina kategorií má stejného vítěze jako loni, překvapení nastalo v kategorii vína, kde se poprvé na první příčce umístila značka Víno Mikulov.
„Ocenění Nejdůvěryhodnější značka má tu přednost, že se otevírá všem značkám na trhu, které zastávají ve své kategorii významné místo. Žádné téma zde není tabu, protože jedině tak lze objektivně popsat nákupní chování a změny ve společnosti. I proto jsme nově otevřeli kategorii Prodejci erotického zboží, kde zvítězila značka Růžový slon. Tady bych rád ocenil snahu této značky o odtabuizování tématu sexu, který, ač se o tom veřejně nebavíme, má velký vliv na naše psychické zdraví a tím pádem nepřímo i kvalitu života každého z nás,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
Kromě Vína Mikulov a Růžového slona získaly punc Nejdůvěryhodnější značka 2023 logistická firma Zásillkovna, pivovar Pilsner Urquell, lékárny Dr. Max, supermarkety Lidl, prodejce oděvů H&M, banka Česká spořitelna či lihovar Božkov. Vítězné značky najdete v galerii výše.