Ředitelství silnic a dálnic se při stavbě nové rychlostní komunikace z Plzně do Klatov potýká s dalším problémem. Jeden z devíti mostů, které na trase rostou, se musí zbourat a místo něho vyroste nový. Důvodem je podle ŘSD chyba při technologickém postupu a normách při výrobě betonových pilířů. Zjednodušeně řečeno, v železobetonové konstrukci nejsou ocelové prvky umístěné v patřičné hloubce, ale blíže k okraji, což by snižovalo bezpečnost mostu.
Současný problém však není jediný, který stavbu na tomto západočeském úseku postihl. Už loni museli silničáři zbourat jeden pilíř mostu poblíž obce Slavošovice, ze kterého se začalo sypat kamenivo. Závady byly tak velkého rozsahu, že je nebylo možné opravit na místě. Škoda tehdy šla do milionů korun.
Stavební firma, která je za zmetek zodpovědná, nyní musí dodat nové pilíře, k čemuž by mělo dojít během února. Podle vedení ŘSD se plánované dokončení stavby nezpozdí a k jejímu uvedení do provozu by mělo dojít v plánované listopadovém termínu.