Čtyřpruhová dopravní tepna v délce téměř sedmi kilometrů nahradí kapacitně nedostačující dvoupruhovou silnici první třídy, která dnes spojuje západní Čechy s hlavním městem.
Stavba přinese zásadní zlepšení dopravy v celém regionu. Podle Ředitelství silnic a dálnic je současné uspořádání nevyhovující a nezvládá rostoucí provoz. Nový úsek má zahrnovat celkem devět mostů, a to šest přímo na dálnici, dva nad ní a jeden železniční. Součástí projektu jsou i téměř kilometrové protihlukové stěny a více než dvoukilometrové ochranné bariéry proti ptactvu. Cena je necelých 2,2 miliardy korun, což je o více než miliardu míň než původní odhad.
Pokud půjde vše podle plánu, řidiči by se po novém úseku mohli projet už v roce 2027. Ambiciózní plány navíc počítají s tím, že o rok později by dálnice D6 mohla dosáhnout až do Karlových Varů.