Most v Šemnici nemá ani sto metrů. Jenže když se lidé potřebují dostat na druhý břeh, musí jet přes Kyselku a zajedou si necelých 14 kilometrů. Přes Karlovy Vary pak skoro 18 kilometrů. Ročně tak najezdí tisíce kilometrů navíc. Kvůli objížďkám mostu v Šemnici je navíc vytížený Radošovský most v Kyselce, který také bude muset v dohledné době projít celkovou rekonstrukcí. Už nyní radnice Kyselky na jeho částečné opravy ročně vydá stovky tisíc korun.
Opravy měly začít už dávno, jenže je blokuje majitel pozemku u mostu. Kritici tvrdí, že se minulé ani současné vedení kraje nebylo schopné s ním domluvit, i když o to stál. Naopak třeba zastupitel Martin Hurajčík míní, že to možné není. "Martin Hovorka byl opakovaně osloven, zúčastnil se zasedání Zastupitelstva Karlovarského kraje i jednání s občany Šemnice a okolních obcí. Všichni s ním opakovaně usilovali o dohodu, prosili ho, ale bez výsledku. Pan Hovorka dlouhodobě blokuje rekonstrukci mostu – a to zcela vědomě. Požaduje nepřiměřeně vysokou částku za výkup starého domku vedle mostu, ačkoli tento objekt není pro samotnou rekonstrukci nezbytný, potřebujeme pouze souhlas s využitím několika metrů pozemku. Přesto na svých požadavcích trvá a proti rekonstrukci se neustále odvolává, čímž ji zdržuje. My jsme připraveni s rekonstrukcí ihned začít," napsal v diskusi na facebookové stránce kraje. s tím, že hejtmanství pracuje na jiné variantě řešení, která nebude souhlas vlastníka vyžadovat.
