Trend, který velkoobchod Makro nastavilo v poslední době, a sice orientaci i na maloobchodní zákazníky, se bude dál prohlubovat. V následujících měsících chce totiž otevřít další obchody sítě Bonveno. Loni v prosinci v Praze byly čtyři prodejny, do konce roku by jejich počet Makro chtělo zaokrouhlit na dvacet. A znovu se bude soustředit zejména na hlavní město. Expanze do regionů je totiž pro Bonveno otázkou delšího časového horizontu.
Každý z obchodů je koncipovaný velmi familiárně. Nese totiž i druhotný název, například U Franty nebo U Karla podle svého vedoucího. Firmas tak prý chce vytvořit rodinné klima, kam zákazník chodí za konkrétním prodavačem.
První prodejnu Bonveno otevřelo Makro loni na Andělu. Dnes má obchody na Vinohradech a Smíchově, ve Strašnicích, na Novém městě a na Žižkově.