Náušnice, pleš, brýle s tónovanými skly, masivní prsteny, výrazné oblečení v křiklavých barev. Přesně tak se léta na televizní obrazovce objevoval legendární prodejce Horst Fusch. Jeho teleshoppingové pořady, které v České republice daboval herec Zdeněk Junák, už dávno překročily rámec televizní reklamy a Fuchs byl celebritou. O to více překvapila zpráva, že už v červenci letošního roku Fusch ve věku 77 let zemřel. Rodina jeho úmrtí tajila a krátkou noticku o smutné události vydala až nyní pro rakouský web Benu.at. Podle něho Fuchs zemřel ve Vídni, kde léta bydlel.
Rodilým Rakušanem však nebyl. Na svět totiž přišel v poválečném Německu, konkrétně ve Frankfurtu nad Mohanem, kde v mládí pracoval jako dělník v automobilce. Na přelomu šedesátých a sedmdesátých let v sobě objevil obchodnický talent, montérky vyměnil za kravatu a začal prodávat auta. Brzy se však přesunul na televizní obrazovky, kde se stal nezaměnitelným zjevem.
Z Německa se v roce 1984 přestěhoval do Rakouska, aby se v dalším desetiletí začal zaměřovat na východoevropský trh a o něco později expandoval i do indické televize. Své reklamy často doplňoval praktickými ukázkami, když propagoval přípravek na ošetření laku auta, smažil třeba vajíčka na karosérii vozu.