Loni vedla v reklamních výdajích značka Krušovice, která investovala do propagace, aby zlepšila svou pozici na trhu. Ačkoliv se značka meziročně zlepšila, na pátý Radegast stále ztrácí. Výdaje na reklamu jí sice pomohly, ale pro vstup mezi top 5 pivních značek to zatím nestačilo.
Druhá největší investice do reklamy patřila Pilsner Urquell, která zároveň dominuje v povědomí o značce. Následuje Gambrinus. Na třetím místě ve znalosti zůstává Velkopopovický Kozel, přestože do reklamy loni vůbec neinvestoval. Naopak, značka Ostravar, nováček na trhu, se v reklamních výdajích dostala až na pátou příčku, ale v povědomí o ní to zatím není znát. Čtvrté místo v povědomí o značce patří Staropramenu. Všechny značky, které se umístily mezi pěti nejznámějšími, si meziročně polepšily.