středa 13. listopadu 2024

Krušovice nejvíce investují do pivní reklamy

V roce 2023 investoval pivovar Krušovice nejvíce peněz do reklamy, aby posílil svou pozici na trhu.

Krušovice

Ilustrační foto.
Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

Loni vedla v reklamních výdajích značka Krušovice, která investovala do propagace, aby zlepšila svou pozici na trhu. Ačkoliv se značka meziročně zlepšila, na pátý Radegast stále ztrácí. Výdaje na reklamu jí sice pomohly, ale pro vstup mezi top 5 pivních značek to zatím nestačilo.

Druhá největší investice do reklamy patřila Pilsner Urquell, která zároveň dominuje v povědomí o značce. Následuje Gambrinus. Na třetím místě ve znalosti zůstává Velkopopovický Kozel, přestože do reklamy loni vůbec neinvestoval. Naopak, značka Ostravar, nováček na trhu, se v reklamních výdajích dostala až na pátou příčku, ale v povědomí o ní to zatím není znát. Čtvrté místo v povědomí o značce patří Staropramenu. Všechny značky, které se umístily mezi pěti nejznámějšími, si meziročně polepšily.

Autor: Šimon Mitro

Související

úvodní
Zahraniční Foto

Heinz se omluvil za reklamu, lidé ji považovali za rasistickou

Nové vratné skleněné lahve Frisca.
Domácí Pivo

Zálohované bude i Frisco. Prazdroj investuje miliardu do vratných lahví

pivo
Světové dny Pivo

Den milovníků piva

hospoda
Domácí Pivo

Češi si cení hospod jako míst pro setkávání