čtvrtek 8. května 2025

Krušovice nejvíce investují do pivní reklamy

V roce 2023 investoval pivovar Krušovice nejvíce peněz do reklamy, aby posílil svou pozici na trhu.

Krušovice

Ilustrační foto.
Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

Loni vedla v reklamních výdajích značka Krušovice, která investovala do propagace, aby zlepšila svou pozici na trhu. Ačkoliv se značka meziročně zlepšila, na pátý Radegast stále ztrácí. Výdaje na reklamu jí sice pomohly, ale pro vstup mezi top 5 pivních značek to zatím nestačilo.

Druhá největší investice do reklamy patřila Pilsner Urquell, která zároveň dominuje v povědomí o značce. Následuje Gambrinus. Na třetím místě ve znalosti zůstává Velkopopovický Kozel, přestože do reklamy loni vůbec neinvestoval. Naopak, značka Ostravar, nováček na trhu, se v reklamních výdajích dostala až na pátou příčku, ale v povědomí o ní to zatím není znát. Čtvrté místo v povědomí o značce patří Staropramenu. Všechny značky, které se umístily mezi pěti nejznámějšími, si meziročně polepšily.

Autor: Šimon Mitro

Související

Speciály z Prazdroje
Domácí Pivo

Volba sládků končí. Speciály z Prazdroje rozšíří nabídku

pivo
Ekonomika Pivo

Budvar zažívá exportní žně

Pivovar Elektrárna
Domácí Tipy na výlety

Plzeňský kraj zve na Noc pivovarů. Zpřístupní i Elektrárnu

New Coke alias Coca-Cola s upravenou sladší recepturou
Zahraniční Výročí

Reklamní fiasko století. Před 40 lety změnila Coca-Cola chuť