Krušovice nejvíce investují do pivní reklamy

V roce 2023 investoval pivovar Krušovice nejvíce peněz do reklamy, aby posílil svou pozici na trhu.

Krušovice

Ilustrační foto.
Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

Loni vedla v reklamních výdajích značka Krušovice, která investovala do propagace, aby zlepšila svou pozici na trhu. Ačkoliv se značka meziročně zlepšila, na pátý Radegast stále ztrácí. Výdaje na reklamu jí sice pomohly, ale pro vstup mezi top 5 pivních značek to zatím nestačilo.

Druhá největší investice do reklamy patřila Pilsner Urquell, která zároveň dominuje v povědomí o značce. Následuje Gambrinus. Na třetím místě ve znalosti zůstává Velkopopovický Kozel, přestože do reklamy loni vůbec neinvestoval. Naopak, značka Ostravar, nováček na trhu, se v reklamních výdajích dostala až na pátou příčku, ale v povědomí o ní to zatím není znát. Čtvrté místo v povědomí o značce patří Staropramenu. Všechny značky, které se umístily mezi pěti nejznámějšími, si meziročně polepšily.

Autor: Šimon Mitro

Související

pivo
Světové dny Pivo

Den milovníků piva

pivo
Zahraniční Zajímavosti

Kostka ledu v pivě se stává v zahraničí trendem. Pivaři kroutí hlavou

536274602_1331531828331805_8959298411944735093_n
Domácí

V úterý si Rakušan s Fialou ťukl pivem. Ve čtvrtek už ho žene z premiérského křesla

GzTJAhOXIAAJJ9a
Domácí

Jaká bude role Pirátů po volbách? Hřib na pivo s Rakušanem a Fialou nepřišel