středa 26. března 2025

Krušovice nejvíce investují do pivní reklamy

V roce 2023 investoval pivovar Krušovice nejvíce peněz do reklamy, aby posílil svou pozici na trhu.

Krušovice

Ilustrační foto.
Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Pexels / Magda Ehlers

Loni vedla v reklamních výdajích značka Krušovice, která investovala do propagace, aby zlepšila svou pozici na trhu. Ačkoliv se značka meziročně zlepšila, na pátý Radegast stále ztrácí. Výdaje na reklamu jí sice pomohly, ale pro vstup mezi top 5 pivních značek to zatím nestačilo.

Druhá největší investice do reklamy patřila Pilsner Urquell, která zároveň dominuje v povědomí o značce. Následuje Gambrinus. Na třetím místě ve znalosti zůstává Velkopopovický Kozel, přestože do reklamy loni vůbec neinvestoval. Naopak, značka Ostravar, nováček na trhu, se v reklamních výdajích dostala až na pátou příčku, ale v povědomí o ní to zatím není znát. Čtvrté místo v povědomí o značce patří Staropramenu. Všechny značky, které se umístily mezi pěti nejznámějšími, si meziročně polepšily.

Autor: Šimon Mitro

Související

Pilsner Urquell
Domácí Pivo

Češi pijí víc ležáků i čepovaného nealka

profimedia-0805571664
Domácí Pivo

Birell dominuje trhu ochucených nealkoholických piv

hospoda
Domácí Pivo

Obliba piva u Češek roste. Vliv má útulnost hospod a pestrá nabídka

image-from-rawpixel-id-5907621-jpeg-scaled
Zahraniční

Populismus v praxi. Australská vláda před volbami zlevnila pivo