neděle 18. května 2025

Komunisté stojí za Babišem, Pavla označují za Generála Zradu

Andrej Babiš se dočkal podpory od Komunistické strany Čech a Moravy.

Předsedkyně KSČM Kateřina Konečná.

Úspěch komunistů v čele s Kateřinou Konečnou je jedno z největších překvapení tuzemského politického léta.
Zdroj: Facebook/Kateřina Konečná

  • Úspěch komunistů v čele s Kateřinou Konečnou je jedno z největších překvapení tuzemského politického léta.
  • Zdroj: Facebook/Kateřina Konečná

Předseda hnutí ANO označuje svého protivníka ve druhém kole prezidentských voleb za vládního kandidáta, protože ho podpořil premiér Petr Fiala a několik ministrů. Stejnou logikou by se nyní mohl Andrej Babiš označovat za komunistického kandidáta, jelikož ho podpořila Komunistická strany Čech a Moravy (KSČM).

KSČM vyzývá své voliče na svých webových stránkách a sociálních sítích k volbě bývalého premiéra. „Jestliže je totiž Andrej Babiš zlo, tak jeho protikandidát Petr Pavel je vyložené peklo pro ČR i její občany!“ stojí na stránkách. Na webu je i několik důvodů, proč je Pavel „peklem“ pro občany.

Pavla označují za Generála Zradu, kterého podporuje „zkorumpovaná asociální vláda“ Petra Fialy. KSČM vadí Pavlovy „asociální názory“ jako odmítnutí zkracování pracovního týdne, odmítnutí zvyšování platů a mezd, odmítnutí slev na jízdném pro studenty i seniory nebo zásadní zvýšení daně z nemovitosti. Následují témata, která KSČM dlouhodobě odmítá, a to přijetí eura, podpora dalších dodávek zbraní na Ukrajinu i jejího vstupu do EU a neodmítnutí vojenské základny NATO na území ČR.

Autor: Šimon Mitro
Zdroj: KSČM

Související

493942803_1229614982502817_6565639446227315133_n
Domácí

Zástupci politických stran jedou za Pavlem. Na Hradě se jedná o bezpečnosti

profimedia-0846900983
Domácí

Babiš mění volebního manažera. Richtera nahradil podnikatel Střeštík

1000007283
Domácí

ANO v Brně a okolí nasazuje Schillerovou, Babiš bude bojovat na severu

Čtvrtý prezident samostatné České republiky Petr Pavel.
Domácí

Pavel termín voleb nesdělil. Politici neví, k jakému datu kampaň směřovat