Jednalo se například o požadavky na údaje o průměrných výdajích českých domácností na prostituci nebo na počty toulavých koček a těhotných středoškolských studentek. Tazatelé poptávali i věkovou strukturu zákazníků barbershopů a zajímaly je údaje o spotřebě elektrického proudu nabíječek mobilních telefonů. Nechyběly ani dotazy na poskytnutí kontaktů na soukromé osoby, které úřad poskytovat nesmí. V jednom případě chtěla klientka kontakt na pána, který odvedl skvělou práci při čištění a zlacení její hrobky, v dalším na známého, jenž měl za dva dny slavit narozeniny.
V roce 2024 vyřídily informační služby Českého statistického úřadu 8 619 rozsáhlejších požadavků i jednoduchých dotazů uživatelů, což bylo o 19 procent méně než v roce 2023. „Pokles počtu dotazů pozorujeme dlouhodobě. Stojí za ním neustálý rozvoj webových stránek úřadu, kdy například v minulém roce byl spuštěn zcela nový web. Průběžně aktualizovaná Veřejná databáze i nová aplikace DataStat umožňují všem zájemcům najít si potřebná data bez toho, aby museli kontaktovat zaměstnance ČSÚ,“ vysvětila ředitelka odboru informačních služeb úřadu Petra Kuncová.
Největší zájem měli lidé o údaje z Registru ekonomických subjektů, o výši inflace a o data o obyvatelstvu. Internetová prezentace ČSÚ zaznamenala téměř 1,5 milionu návštěv a více než 11 milionů zobrazení. Nejčastěji hledanými výrazy byly spotřeba, inflace, volby, počet obyvatel, migrace, nezaměstnanost a průměrná mzda.