Každé osmé prodané pivo z Prazdroje je nealkoholické

Birell pije čím dál více lidí, popularitu nabírá i u mužů.

Birell

Čepovaný Birell.
Zdroj: Prazdroj.cz

  • Čepovaný Birell.
  • Zdroj: Prazdroj.cz

Značka nealkoholických piv Birell tvoří 12,6 % všech prodejů Plzeňského prazdroje. Během pěti let vzrostl nárůst o 5 %. Letos je každé osmé prodané pivo z Plzeňského Prazdroje nealkoholické. Za prvních sedm měsíců roku prodal Prazdroj o 25 % nealkoholických piv více než ve stejném období loňského roku.

Ve spotřebě ochucených Birellů dominovaly před pěti lety ženy. Letos už 54 % spotřeby nealkoholických piv náleželo mužům. Od ledna do července prodal Prazdroj sedm krát více čepovaného Birellu Pomelo&Grep než v roce 2018. Podíl Birellu na českém trhu s nealkoholickými pivy činí 60 %.

Autor: Šimon Mitro
Zdroj: Prazdroj

Související

pivo
Domácí Pivo

Takřka milion Čechů si dopřává pivo každý den