Mladí Japonci mají čím dál menší zájem o romantické vztahy, přitom ale touží jít na rande a zamilovat se. Pomoci s tím chce nejstarší řetězec pekáren, který se rozhodl vytvořit chutě romantiky, aby v lidech vyvolal pocity zamilovanosti.
S vývojem sladkostí pomohla umělá inteligence, která prošla na 15 hodin konverzací seznamovací reality show a 35 tisíc písniček. Z nich vyvodila pět hlavních fází lásky: osudové setkání, první rande, žárlivost, zlomené srdce a vzájemnou opětovanou lásku.
„Výběr ingrediencí za nás provedla umělá inteligence, ale naší úlohou bylo vyrobit z nich pečivo. U něj jsme kromě chutí věnovali pozornost i barvám, abychom vizuálně vyjádřili romantické pocity,“ vysvětluje na svém webu společnost.
Osudové setkání chutná jako cukrová vata, která ztělesňuje sladké, vzdušné emoce prvních impulsů lásky. První rande má příchuť sladkokyselých tónů citrusů limetky a pomerančové kůry, které se podobají smíšeným pocitům z neznáma. Koláček v barvách fialové a jedovatě zelené chutná jako seschlé rozinky a má připomínat nehezké pocity žárlivosti. Zlomené srdce je ochucené jablečným moštem a hroznovým vínem. Vzájemná láska má červenorůžovou barvu a chutná jako směs sladkého dračího ovoce s broskví, které dohromady spojuje med.