Důvěryhodnost značek na trhu v České republice mapoval již po osmé marketingový program Důvěryhodné značky. „Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 90 kategoriích téměř 900 značek. Ty jsou nominovány automaticky na základě prodejů. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné,“ uvedl Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
V kategorii mobilních telefonů zvítězil Samsung. Nejdůvěryhodnějším pracím prostředkem je Ariel, čistícím prostředkem pak Savo. Magnesia je nejdůvěryhodnějším výrobcem balených vod. V sycených nealko nápojích vyhrála Kofola. V alkoholu bodoval Božkov. V pivech a pivních nápojích zvítězil Pilsner Urquell a ve vínech Templářské sklepy Čejkovice. V kategorii hraček bodovaly značky LEGO (stavebnice), Albi (stolní hry) a Igráček (hračky a figurky). V krmivech pro kočky zvítězil Whiskas, zatímco v psích krmivech bodovala značka Brit. V balíkových službách zvítězila Zásilkovna.
Seznam všech výherních značek najdete zde.