Tradiční britská automobilka Jaguar, která vyrábí prémiové značky osobních vozů, zcela mění strategii firmy, ačkoliv experti varují předtím, že přichází z křížkem po funuse. Svou novou reklamu totiž společnost koncipovala značně progresivisticky a vytvořila v androgynním stylu moderní bezpohlavnosti. Vlastní jí navazuje na vlastní typ bateriového vozidla I-pace, které však narazilo na hráz nezájmu zákazníků. Ovšem touto cestou se chce Jaguar vydat do budoucna, kdy se zaměřuje pouze na elektromobily. Od tohoto trendu však už některé automobilky upouští nebo jim to láme vaz, jako v současné době Volkswagenu.
Během příštího roku nebude Jaguar vyrábět žádné nové modely svých vozů, ale bude se soustředit zejména na vyprodávání skladových zásob a přechod na absolutní elektrifikaci. Ta by se měla spustit v roce 2026, kdy začne nová epizoda ve více než stoleté historii podniku.