Poprask vzbudil snímek, na kterém je nevěsta, po její pravici sedí pravděpodobně otec a matka ženicha, ten je nalevo od ní společně s její matkou. Podle mnohých chybí otec nevěsty. "Věřte tomu nebo ne, i černosšské dívky mají otce," zní jeden z komentářů na síti X.
Reklamu označuje mnoho lidí za propagaci rasových stereotypů a nepřítomnost otce nevěsty není fér. Druhou část kritiků naopak pobuřuje netradiční uspořádání osob u stolu. Rodiče ženicha totiž mají sedět po jeho boku a otec a matka nevěsty zase vedle ní.
Výrobce omáček se za reklamu omluvil. Podle řady kritiků jsou ale podobně pobuřující i další fotky z kampaně, která představuje třeba lakomou babičku sedící u jídelního stolu s hladovými vnoučaty nebo dopřávající si jeptišku.
Nejvíc pobouřil svět fotograf Olivier Toscani
Králem šokující reklamy je italský fotograf Olivier Toscani, který v letech 1982 až 2000 pracoval na kontroverzních kampaních pro italskou firmu Benetton. Většina z nich ukazovala snímky obvykle spojené s logem United Colors of Benetton.
Velké diskuze si vysloužila fotka Davida Kirbyho umírajícího na AIDS na nemocničním lůžku obklopeného truchlícími příbuznými. Obrázek připomínal s pietu, kritici tvrdili, že použití snímku pro reklamu na oblečení je využitím lidské oběti.
Řada reklam obsahovaly narážky na rasismus. Velmi ostré reakce vyvolal snímek zobrazující černošku kojící bílé nemluvně, snímek pářící se bílé klisny a černého hřebce, nebo fotografie kde sedí vedle sebe na nočníku černé a bílé batole.