pondělí 25. listopadu 2024

Ferrari slaví úspěch s personalizovanou nabídkou

Italský výrobce sportovních aut sází na osobní přístup, a to se vyplácí. Zisk letos roste.

Ferrari

Ferrari SP-8 ve speciálním designu.
Zdroj: Ferrari

  • Ferrari SP-8 ve speciálním designu.
  • Zdroj: Ferrari

Italské automobilce s koněm ve znaku se daří. Podle posledních obchodních výsledků ze třetího čtvrtletí stoupl Ferrari meziročně zisk o 46 procent. Oproti minulému roku dodala značka také o skoro desetinu aut víc, celkem téměř 3 500.

Úspěchy vedení firmy přičítá hlavně personalizaci aut. V posledních letech slavná značka přišla s širokou škálou možností, jak si zákazník může své auto upravit podle svého vkusu, ať už se jedná o lak, interiér nebo použité materiály. Tyto úpravy jsou atraktivní a zákazníci jsou ochotní si za ně připlatit.

Ferrari má dobře našlápnuto i do příštího roku. „Objem zakázek zůstává na nejvyšší úrovni, odráží silnou poptávku ve všech zeměpisných oblastech, a pokrývá celý rok 2025,“ uvedl šéf ikonické značky Benedetto Vigna.

Související

Gc6E8lIXcAAQvBz
Ekonomika

Jaguar vsadil na progresivismus. Zlomí mu elektrifikace luxusních vozů vaz?

BYD
Ekonomika Elektromobily

Rekordní prodeje elektromobilů táhne Čína. Evropa zaostává

1920px-Ford-Werke_Köln-Merkenich-0320
Ekonomika

Ford v Německu zastavuje dočasně výrobu. O jeho elektromobily není zájem

Schaeffler_stammsitz_herzogenaurach
Ekonomika

Další rána pro Německo. Automobilový kolos Schaeffler chystá velké propouštění