Italské automobilce s koněm ve znaku se daří. Podle posledních obchodních výsledků ze třetího čtvrtletí stoupl Ferrari meziročně zisk o 46 procent. Oproti minulému roku dodala značka také o skoro desetinu aut víc, celkem téměř 3 500.
Úspěchy vedení firmy přičítá hlavně personalizaci aut. V posledních letech slavná značka přišla s širokou škálou možností, jak si zákazník může své auto upravit podle svého vkusu, ať už se jedná o lak, interiér nebo použité materiály. Tyto úpravy jsou atraktivní a zákazníci jsou ochotní si za ně připlatit.
Ferrari má dobře našlápnuto i do příštího roku. „Objem zakázek zůstává na nejvyšší úrovni, odráží silnou poptávku ve všech zeměpisných oblastech, a pokrývá celý rok 2025,“ uvedl šéf ikonické značky Benedetto Vigna.
This #Ferrari812Competizione, realised by the #FerrariTailorMade programme, captures the essence of Formula 1. Its forms, accentuated by a paintwork in matte Rosso F1 2021 and matte Rosso 1000 GP highlight the reference to the racetrack.@ScuderiaFerrari#Maranello #Ferrari pic.twitter.com/GbLFacmQo9
— Ferrari (@Ferrari) November 2, 2023