Ferrari slaví úspěch s personalizovanou nabídkou

Italský výrobce sportovních aut sází na osobní přístup, a to se vyplácí. Zisk letos roste.

Ferrari

Ferrari SP-8 ve speciálním designu.
Zdroj: Ferrari

  • Ferrari SP-8 ve speciálním designu.
  • Zdroj: Ferrari

Italské automobilce s koněm ve znaku se daří. Podle posledních obchodních výsledků ze třetího čtvrtletí stoupl Ferrari meziročně zisk o 46 procent. Oproti minulému roku dodala značka také o skoro desetinu aut víc, celkem téměř 3 500.

Úspěchy vedení firmy přičítá hlavně personalizaci aut. V posledních letech slavná značka přišla s širokou škálou možností, jak si zákazník může své auto upravit podle svého vkusu, ať už se jedná o lak, interiér nebo použité materiály. Tyto úpravy jsou atraktivní a zákazníci jsou ochotní si za ně připlatit.

Ferrari má dobře našlápnuto i do příštího roku. „Objem zakázek zůstává na nejvyšší úrovni, odráží silnou poptávku ve všech zeměpisných oblastech, a pokrývá celý rok 2025,“ uvedl šéf ikonické značky Benedetto Vigna.

Související

profimedia-1055642164.jpg
Ostatní Formule 1

Verstappen míchá s pořadím. Vítězstvím se posunul na druhé místo, náskok Norrise se tenčí

profimedia-1054125704.jpg
Ostatní Formule 1

Oba jezdci McLarenu diskvalifikováni. Verstappenovi šance rostou

Владимир_Путин_и_Аурус
Ekonomika

Gazprom koupil automobilku Aurus. V té předtím padlo celé vedení

profimedia-1050449929
Zahraniční Výročí

První Mercedes vyjel na silnici před 125 lety