Podle výzkumu agentur Nielsen a ResSOLUTION Group polovina Čechů sportuje alespoň jednou týdně. Každodenních sportovců je 11 procent a najdeme mezi nimi častěji muže (14 %) než ženy (8 %) a také respondenty z nejmladší věkové skupiny do 34 let (16 %). Čtvrtina dotázaných cvičí dvakrát až třikrát do týdně. Více než desetina respondentů se přiznává k tomu, že nesportuje vůbec. Nejčastěji jde o lidi ve veku nad 55 let.
Průzkum dále zjišťoval, jak Češi přistupují k nákupu sportovního oblečení. Většina Čechů (86 %) alespoň občas nosí sportovní oblečení. Mezi hlavní faktory, které hrají roli při výběru sportovního oblečení, patří cena (73 %), pohodlnost (71 %), materiál (51 %) a funkčnost (48 %). Dotázaní také komentovali své nejoblíbenější sportovní značky.
Ve věku do 34 let má svou oblíbenou sportovní značku téměř polovina respondentů. Nejvíc oblíbená je značka Nike, kterou popsala třetina jako svou oblíbenou. Čtvrtina dotázaných preferuje Adidas.