Zelený flakónek se zlatou psí ťapkou v sobě ukrývá bezalkoholovou vonnou mlhu pro psy. Mísí se v něm jemné a svěží tóny pižma, santalového dřeva a esenciálního oleje tropického stromu Ylang-Ylang. Návrhář Domenico Dolce, který je jedním ze dvou známých zakladatelů ikonické módní značky Dolce and Gabbana vytvořil psí vůni prý jako poctu svému pudlíkovi Fefé.
Dolce and Gabbana není jedinou luxusní značkou, která zaměřuje svou pozornost na mazlíčky. Není divu, někteří majitelé jsou za ně ochotní utrácet obrovské sumy. Například módní dům Prada nabízí obojky, vodítka, ale i oblečky. Taška na malého pejska vyjde na více než 80 tisíc korun. Italská značka Versace má ve své nabídce černozlatý královský pelíšek za 30 tisíc korun. Britská módní návrhářka Anya Hindmarc zase nabízí na své webové stránce přívěšek na sáčky na psí exkrementy za více než tři tisíce korun.