Pouze s několika záplatami a výstražnými dopravními značkami, ale bez omezení rychlosti, vyřešilo pro tuto chvíli Ředitelství silnic a dálnic problém, který nastal na dálnici D5 u tunelu Valík nedaleko Plzně. Tam se totiž začala propadat vozovka, což mohla způsobit například špatná izolace. Pravou příčinu odhalí až oprava, která je v plánu až na příští rok.
Podle ŘSD se rekonstrukce dálnice u Valíku plánuje už několik let. Proto se také současnou situaci rozhodli silničáři řešit provizorně a komplexní opravu nechat až na jaro příštího roku. Oblast kolem Valíku je totiž jediným místem na plzeňském obchvatu, které ještě nedostalo nový povrch.
Zmiňovaný úsek, kde k propadu došlo, je v provozu od října 2006. První vozidla na D5 z Plzně směrem na Rozvadov vyjela už v roce 1997. Se stavbou od Prahy na Plzeň se začalo už na konci sedmdesátých let.