„Moc mě těší, že se na náš festival po patnácti letech vrací legenda Iggy Pop. Tehdy si na pódium přizval asi tucet fanoušků z předních řad, kteří si v těsné blízkosti Iggyho a jeho kapely The Stooges mohli zapogovat. Uvidíme, co si pro nás přichystá zpěvák tentokrát. Na scéně je nějakých šedesát let, ale překvapit umí ve studiu i na koncertech,“ říká umělecká ředitelka Colours of Ostrava Zlata Holušová.
Iggy Pop se v programu chystaného dvaadvacátého ročníku objeví vedle interpretů jako The Chainsmokers, Justice nebo Alvaro Soler. Festival tím dokazuje svoji rozmanitost a multižánrovost.
Návrat do Ostravy čeká také francouzské duo Justice. To drželo dlouhou dobu prvenství v objemu techniky, kterou si pro své vystoupení dovezlo. V roce 2017 se představilo premiérově českému publiku. Tentokrát přiveze Justice novou audiovizuální show a aktuální album Hyperdrama. To dělí od předchozí studiové nahrávky dlouhých osm let. Stejnou dobu museli vydržet fanoušci na druhou návštěvu Česka, opět na Colours of Ostrava.
Na Alvara Solera čekají čeští posluchači o dva roky méně. Do Moravskoslezského kraje zavítá v Německu usazený zpěvák poprvé. Ve své hudbě pracuje nejvíce s vlivy latinskoamerické hudby, kdy těží ze svých španělských kořenů. Vedle již osvědčených hitů jako Sofia nebo La cintura se můžou těšit návštěvníci Dolních Vítkovic na současné singly s neméně chytlavými melodiemi.
Pozadu nezůstává ani program s domácími interprety. Své jediné vystoupení v kraji pro nadcházející letní sezónu předvede Calin. Jeho podzimní turné k albu Bieber Fever je z devadesáti procent vyprodané. Na Colours of Ostrava dostane daleko větší prostor tak, aby jeden z nejpopulárnějších českých zpěváků předvedl, co v klubech nebylo možné. Své pěvecké kvality ukáže také jiná oblíbená osobnost české hudební scény, která má na svém kontě desítku ocenění Akademie populární hudby a dokonce titul Zpěvák čtvrtstoletím Dan Bárta & Illustratosphere.
Důvod k oslavám bude mít i samotný festival vstupující do 22. ročníku v nové podobě. Grafickou podobu včetně loga mění festival po dvanácti letech, říká marketingová ředitelka Colours of Ostrava Iva Fišerová: „Novým vizuálem reagujeme na celkovou marketingovou koncepci, která respektuje současné DNA festivalu. Ten je ještě otevřenější jakýmkoliv skupinám i jednotlivcům. Stejně jako funguje v programu žánrová a generační svoboda, pracujeme v grafice se stíráním rozdílů a vytvářením nových forem.“