V úterý byla spuštěna marketingová kampaň na prodej některých nemovitostí České pošty, která poběží až do konce listopadu. Prodej nemovitostí má České poště pomoci stabilizovat její hospodářství. Kampaň je podle pošty nastavena tak, aby oslovila co možná největší okruh populace. Nabízené nemovitosti se svým charakterem a využitím hodí nejen pro právnické osoby, ale část z nich může oslovit i fyzické osoby.
„K nabídce nemovitostí i v celostátních denících jsme přistoupili proto, abychom na ní upozornili širokou veřejnost a celý prodej urychlili,“ uvedl Jiří Valečko, manažer útvaru správy majetku České pošty. Česká pošta nabízí k odkupu nemovitosti, pro které už v rámci svého nynějšího provozu nemá využití.
Prodej vybraných nemovitostí bude pokračovat i v příštím roce. Nejhodnotnější nabízenou nemovitostí bude centrála České pošty na Praze 1. „Pokud Česká pošta vyhodnotí, že je konkrétní nemovitost pro její další provoz již nepotřebná, dojde nejprve ke zpracování znaleckého posudku akreditovaným znalcem. Tento posudek určí i nejnižší nabídkovou cenu, za kterou bude objekt nabízen k prodeji, a to formou výběrového řízení,“ řekl Valečko.