neděle 19. ledna 2025

Česká pošta zahájila kampaň na prodej svých nemovitostí

Česká pošta se snaží našetřit tím, že prodává některé ze svých nemovitostí. Nyní spustila marketingovou kampaň.

profimedia-0101990126

Ilustrační foto.
Zdroj: Profimedia

  • Ilustrační foto.
  • Zdroj: Profimedia

V úterý byla spuštěna marketingová kampaň na prodej některých nemovitostí České pošty, která poběží až do konce listopadu. Prodej nemovitostí má České poště pomoci stabilizovat její hospodářství. Kampaň je podle pošty nastavena tak, aby oslovila co možná největší okruh populace. Nabízené nemovitosti se svým charakterem a využitím hodí nejen pro právnické osoby, ale část z nich může oslovit i fyzické osoby.

K nabídce nemovitostí i v celostátních denících jsme přistoupili proto, abychom na ní upozornili širokou veřejnost a celý prodej urychlili,“ uvedl Jiří Valečko, manažer útvaru správy majetku České pošty. Česká pošta nabízí k odkupu nemovitosti, pro které už v rámci svého nynějšího provozu nemá využití.

Prodej vybraných nemovitostí bude pokračovat i v příštím roce. Nejhodnotnější nabízenou nemovitostí bude centrála České pošty na Praze 1. „Pokud Česká pošta vyhodnotí, že je konkrétní nemovitost pro její další provoz již nepotřebná, dojde nejprve ke zpracování znaleckého posudku akreditovaným znalcem. Tento posudek určí i nejnižší nabídkovou cenu, za kterou bude objekt nabízen k prodeji, a to formou výběrového řízení,“ řekl Valečko.

Autor: Šimon Mitro
Zdroj: Česká pošta

Související

profimedia-0887188421
Domácí

Česká pošta připravuje prodej budovy v Jindřišské

Česká pošta
Domácí

Výplata dávek poštou zdraží. Klienti mohou ušetřit převodem na účet

Poštovní schránka
Domácí

Česká pošta v minulém roce odbavila přes 158 milionů zásilek

Důchodci
Domácí

Důchodci si od února 2025 za výplatu důchodu v hotovosti připlatí