Nejlepším hercem českých reklam za rok 2024 byl podle rozsáhlého průzkumu agentury ResSOLUTION Group zvolen Hynek Čermák, dlouhodobá tvář značky Staropramen. Respondenti mu udělili průměrné hodnocení 7 z 10. Výzkumu se zúčastnilo osm tisíc lidí starších 15 let a hodnotili reklamy odvysílané v loňském roce.
Za Čermákem skončili v žebříčku Tomáš Měcháček z kampaní AirBank a sportovkyně Marcela Joglová z reklam Vojenské zdravotní pojišťovny. Mezi maskoty jednoznačně vítězí Pat a Mat z reklam České podnikatelské pojišťovny s hodnocením 7,54, následovaní kočkou z reklam Whiskas a lvem ze spotů Magnesia.
Výzkum, který probíhal letos na jaře, poskytuje značkám cennou zpětnou vazbu o tom, jak jsou jejich marketingové kampaně vnímány veřejností. Během roku se na českých obrazovkách objevilo přes 270 reklam s herci a více než 100 různých maskotů, což ukazuje na širokou pestrost reklamního trhu.