„Jsme víc než MHD,“ hlásá nová kampaň. Vozy veřejné dopravy zaplavilo na tři a půl tisíce letáků se 17 různými vizuály. Kampaň volně navazuje na tu náborovou z roku 2023. Generální ředitel brněnského dopravního podniku Miloš Havránek se nechal slyšet, že opět vsadili na jednoduchost, vtip a lehkou nadsázku.
První část kampaně se zaměřuje na to, co všechno je možné v šalinách, autobusech a trolejbusech dělat a čím Dopravní podnik města Brna pro cestující je. Letáky tak plní hesla jako „Jsme místo, kde se můžete odvázat“ nebo „Jsme místo, kde o chůvy není nouze.“ V nové kampani se poznávají i sami cestující, právě oni jsou totiž jejími hlavními aktéry. Jsou jich dvě desítky. Šanci dostali ti, kteří se přihlásili na výzvu, jíž dopravní podnik vyvěsil na své webové stránky a Facebook v minulém roce.
Další dvě části kampaně spatří světlo světa v průběhu roku.
Lidé si z nové kampaně dopravního podniku dělají především legraci. Na heslo „Jsme místo, kde nikdy nejste sami“ odpovídají: „No... po změně jízdního řádu, po covidu fakt nejsme nikdy sami,“ napsal jeden z facebookových uživatelů. „Narvaná šalina a k tomu mírně provokativní titulek .. Takhle nějak si představuji správnou antireklamu...,“ komentuje novou kampaň zase jiný uživatel.